torsdag den 27. marts 2008

kom "til" at køre forbi Rikke

Jeg kørte lige forbi rikke i dag efter arbejde. Lidt farligt at arbejde i hedehusene, der er ikke så langt ned til Rikke. Kan næsten nå det i frokosten gg. Men så er det godt at Rikke har ændret åbningstiderne så det kun er 2 hverdage at hun har åben. Det hjælper vel lidt på mine smut forbi butikken.

I dag ville jeg gi mig selv en lille ting fordi jeg har fået nye job. Det blev til 3 der er jo 20% på QK i marts. Kunne ikke lade vær.

Nu glæder jeg mig bare til onsdag, hvor vi er nogle piger der skal hygge scrappe, tror ikke at jeg får tid til at scrappe før desværre.

1 kommentar:

Marianne1972 sagde ...

Skønne dies... og som du har fortalt, Solsikken kan bruges til flere ting. Kunne være jeg skulle låne midten som småkager til mig bagebog. :o)