søndag den 31. august 2008

LO fabrikken

Så fik jeg endelig begyndt på at lave LO. og jeg er meget glad for resultatet.
Jeg fik lavet 1 LO færdig som jeg var begyndt på i onsdags (nr. 3), da jeg var på kursus i Scrapshop/winnies verden samt 3 andre (nr. 4-6) LO i fredags. Når ideerne kommer så går det hurtigt fandt jeg ud af. Og jeg har fået brugt mine nye alfabeter. De er bare super skønne, jeg er bare så glad for dem. Måske er det et af de bedste køb jeg har lavet til Scrap.
6. LO er om Maiken, jeg synes også at hun skulle have en side i denne bog.
5. LO JA selvfølgelig er der også et ride billede af Melina. Med Pippi fletninger og det hele.
4. LO Jeg elsker bare dette billede af de 2 skønne unger. total Familie hygge.
3. LO Andreas som rytter nede i Spanien.
2. LO i rækken. Er et super sødt billede af Melina med sin Mariehøne parably.
dette LO var det første jeg lavede i denne serie der skulle gives væk. Ideen var at Maiken og hendes unger skulle have en familie bog.
LO viser hvordan man som oftest ser Andreas - med hoved ned af.

Ingen kommentarer: