onsdag den 12. november 2008

hygge scrap i winnie' verden

I går var vi en del piger der var til hygge scrap i slangerup.
Det var Rikke Bagger der havde inviteret og det var super hyggeligt som altid at se de dejlige damer fra Rikke' gamle butik i Roskilde.
Jeg fik lavet et par julekort men jeg var ikke super produktiv, men fik nogle gode ideer med hjem, specielt fra Charlie der sad ved samme bord som mig. Det var en dejlig aften. og nu glæder jeg mig til næste tirsdag hvor jeg skal til Jean scrapstue på julepynt kursus som Stine66 afholder.

2 kommentarer:

Stine66 sagde ...

ØV lyder som om jeg skal være rigtigt TRÆT af at jeg jo ikke kunne komme igår hos Winnie

Charlie sagde ...

Tak for hyggeligt bordfællesskab og tak fordi du var "hende der bar" når der nu ikke er elevator i Slangerup. =0) Fine julekort - og du har du også inspireret mig, jeg snuppede lige en pose kanelstænger med i kurven da jeg handlede i går aftes.