fredag den 10. juli 2009

nej bloggen er ikke død

der er bare gået lidt ferie i den.
Her er der nogle stemningsbilleder fra hvad jeg har gået og lavet siden sidste indlæg.
Storbælt set fra sjælland...jeg elsker broer, vand, skyer og himmel...


Jeg har være i nordjylland for at besøge denne gulsklump og hans familie.
jeg har været i aalborg zoo og se isbjørne, og en masse andre dyr sammen med Lucas og Ann
Været ved vesterhavet og badede...
Sankt Hans i Svendborg...en by det helt sikkert skal besøges igen
Svendborg strand hvor udsigten var fantastisk
På vej hjem...tror at storebæltsbroen er en af min ynglingsbroer
Mere strand...dette skilt står i liseleje...
Mig på Vallensbæk strand hvor jeg fik lidt farve og fik inviet min nye bikini.


Tilde og jeg på vallensbæk strand tirdag aften og hun elsker at bade og lege i vandet...jeg holder meget af hende...

Mon ikke der er nogle af disse billeder der kan og skal scrappes i løbet af efteråret.

1 kommentar:

Signe sagde ...

Hej Glennie, dejligt indlæg. Hvor er det flot det første billede med storebæltsbroen. Glæder mig til at se scrappene med de her fotos. God weekend.