tirsdag den 22. januar 2008

Dag 2

Så er det dag 2 jeg ved ikke rigtigt hvad min Blog skal indeholde endnu men nu er jeg da i gang.
I dag har jeg været i gang med at skrive ansøgninger, så jeg kan få mig et job.
Jeg er jo overstået min afsluttende eksamen for 14 dage siden og fik et flot 10 tal for mit speciale og 12 tal for mit afgangsprojekt. Og Ja... jeg er lidt stolt... Men der gik også næsten en uge før jeg rigtig kunne forstå, hvad det var for et resultat jeg havde opnået, og det var en mærkelig fornemmelse. For jeg har altid tænkt at det var folk der ikke havde et liv og altid sad og læst der fik sådanne karaktere. Så jeg synes, at jeg var kommet alt for let til dem. Men alle siger at det er fordi jeg er dygtig, at jeg har klaret mig så godt. Og jeg er ved at tro på dem nu her.

Ingen kommentarer: