onsdag den 23. januar 2008

Dag 3 Onsdag

Så er det blevet onsdag og jeg har lidt jeg skulle og skal nå i dag.
Jeg skulle havde været til jobsamtale kl 10 i formiddags men den blev aflyst da ham jeg skulle snakke med var blevet syg, øv øv så ved 11 tiden kørte jeg ned til min Mormor i Haslev for endnu en gang at give hende en ny computer og forklare hende hvordan internettet virker. ( synes ikke at det er nemt at lære en dame på 71 år hvordan man bruger nettet). men nu virker det og så jeg har også givet hende en trådløs telefon så hun kan sidde inde ved computeren og ringe når problemerne kommer og jeg ved de kommer.
Derefter skyndte jeg, mig hjem ( snakkede med 3 veninder i telefonen på vej hjem for at orden verden situationen) tænkte at jeg lige kunne nå at bage 2 kager jeg kunne tage med ned i SCRAPShop hvor jeg skal på et mini kursus i aften. Så jeg smutter igen for jeg skal lige et hurtigt smut i Panduro på vejen ned til Rikke (inden der ejer Scrapshop) i Roskilde.

Ingen kommentarer: