torsdag den 17. april 2008

26 år Hurraaaa

I dag er det Glennie's fødselsdag hurra hurra hurra....
Ja jeg har fødselsdag i dag sammen med min lillebror, fik ham til min 3 års fødselsdag. arbejdsdagen bliver lidt kedelig da jeg er alene på kontoret men i aften skal jeg fejre det med nogle veninder og en masse god mad, det bliver SKØNT. Så i dag tænker jeg ikke så meget på kosten SS.

Vejret er lidt gråt her til morgen, men det er min lillebrors skyld, han er nemlig født ved 8 tiden hvor jeg først er født ved 17 tiden. så solen kan sagtens nå at komme frem og vise hvor sød jeg har været siden min fødselsdag sidste år.
Ved godt at jeg er lidt tosset, men jeg kender 8 der har fødselsdag i dag og vi er ikke alle lige så søde som mig, derfor kan vejret godt være lidt gråt den 17 april :o)

I morgen fredag er det en sove og slappe af dag jubii glæder mig. Men lørdag og søndag holde min lille bror stefan og jeg så fødselsdag for hele vores store familie puha der skal bage mange boller.

2 kommentarer:

Marianne1972 sagde ...

Endnu et tillykke med fødselsdagen. Jeg glæder mig til at komme til "fest" hos dig. Vi ses.

Stine66 sagde ...

Tillykke med dagen. Det er da vist heldigt at din lillebror har dig at holde dagen sammen med, så slipper han lidt nemmere om ved alt madlavingen lyder det til.