torsdag den 26. juni 2008

Så blev jeg også tagged..

af Marianne - http://www.mariannes-hobbyblog.blogspot.com/

Så jeg må heller få svaret og sendt bolden videre.
1. Hvad lavede jeg for 10 år siden:
For 10 år siden gik jeg ud at 9 klasse på syvstjerneskolen i værløse og efter sommerferien det år startede jeg på at læse til grafikker, droppede det dog senere da jeg ikke kunne få læreplads.

2. 5 ting på "Gør det!" listen i dag.
1) Hjem og pakke til weekenden, skal arbejde i Løsning i morgen og derefter kører jeg til Brovst og besøger en af mine bedste drenge venner Bo. (Betina! jeg skal nok prøve at vinke når jeg kommer op omkring Aalborg)

2) Aflevere min dejlige hund hos mine forældre, hun skal på ferie der imens jeg er i jylland.

3)Til Lyngby og hente et spil til Bo som jeg skal have med til Brovst i morgen (så bliver han bare så glad gg)

4) Hente Maja og så ind og se Matador i Operaen. vi skal være der kl 19 og jeg har fri kl 16.30. Så det er en lidt stram tidplan. men det går tror jeg

5) Husk at gå i seng før kl 1, da jeg skal køre kl. 5.30 og ikke får sover ret meget i weekenden når jeg er i jylland.

3. Snacks jeg (bedst) kan lide:
Lige i øjeblikket er det rosiner og græskarkerner, men det er så en del af hele det der kost omlægnings ting. Før det var det nok After Eight tror jeg. hmm 3 måneder siden jeg har spist det så jeg kan næsten ikke huske hvordan det smager.

4. Ting jeg ville gøre hvis jeg var milliadær:
Købe et dejligt hus med masser er jord til så jeg kan have mange dyr og lave alle mine tossede ting uden at irritere naboerne. måske en anden bil (men elsker den jeg har)
Ville rejse til Canada (om vinteren) grønland og new Zealand, da det bare skal opleves inden jeg stiller træskoene. Gøre alt for at min far bliver rask igen. men eller vil jeg bare leve som nu, tror ikke at jeg vil lave så meget om, måske få en rengøringsdame ;o) gider ikke gøre rent.

5. Steder jeg har boet.
Værløse (dog født på herlev syghus)
Haslev, flyttet her til, af tekniske årsager i forbindes med skolevalg til værktøjsmager
Skive, når jeg var på skole dog kun 10 uger af gangen.
Værløse, efter end læretid som værktøjsmager købte jeg lejlighed og her har jeg så boet i 5år.

Og så skal jeg tagge 3 nye.... Det skal være nogle af dem der besøger min blog og skriver en lille hilsen, ville gerne tagge Stine66, men hun blev lige som jeg tagget af Marianne1972.

Så det bliver:
Karina - http://www.Karinabeck.blogspot.com/ Tak for dine søde kommentare til mine indlæg
Betina - http://hojvanggaard.blogspot.com/ Altid fantastisk opbakning fra din side
Annika - http://annika.dk Dejlige kommentarer, og altid så hjælpsom

Ingen kommentarer: