tirsdag den 1. juli 2008

Piv Scrapshop lukker

Jeg har lige modtaget en mail fra Rikke om at hun lukker butikken pga at familien. Snøft. Jeg synes at det er en tab for os Scrapper. Jeg har holdt meget af at komme nede hos Rikke i hende butik. Jeg synes at hun er fantastisk dygtig scrapper og en dejlig varm person som jeg er kommet til at holde rigtig meget af.

Jeg vil komme til at savne hende meget, så jeg er glad for SAM stadig bliver til noget.

Nu havde jeg ellers planlagt at jeg skulle gå nede hos Rikke det meste af august når jeg er sygmeldt. hmm jeg må bare scrappe der hjemme snøft.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det bare trist at butikken lukker, men jeg kan godt forstå Rikke, Hendes familie er vigtigst.

Anonym sagde ...

Hej onsdags pige. Dejlig blog du har!Endelig fandt jeg den. Ja vi må finde et andet sted at ses nu Scrapshoppen lukker. For hyggeligt har det da været.
Mie