tirsdag den 10. februar 2009

fra weekenden

her er der lige et par billeder fra i lørdags.
Mie og Noa som jeg havde den ære at sidde overfor hele dagen, en kæmpe tak til Noa for alt det sjov vi havde ude ved soft ice maskinen.

her et billede af skønne Bettina som jeg sad ved siden af hele denne dejlige dag. Hun var lige ved at ringe til en ven...(thi hi) vi skulle lige finde nogle priser på QK all in one, for sådan en må vi bare eje.

Marianne 1972 sad også ved bordet men jeg har desværre ikke et billede af hende. æv. men jeg er også en klovn til at huske at tage billeder.

Og så fik børnene gaver da vi havde fundet vores pladser, og med børnene hentydes der til Noa og mig, og ja jeg er den yngste i det slæng når Noa ikke er med. Så mor Bettina mente at jeg skulle have en lille gave. en æske fra panduro og en embossing pen som jeg gik og ønskede mig og lidt andre godter. Det er bare fantastisk at få sådan en dejlig gave.

Fredag aften sad jeg lige og lavede en hemmelighed eller 5. Jeg havde været i haven og klippe grene og sad i mens jeg så X-faktor og samlede disse ris, som jeg ville give til nogle specielle veninder om lørdagen.

her ses et ris, der er karameller på grene, og jeg har punchede nogle blomster som jeg har sat på grenene, derudover der er tulipaner og påskeliljer ved. jeg synes selv at denne lille buket sympolisere forår.
her er alle buketterne klar til aflevering. jeg gemte dem i bilen, så da vi alle var på vej hjem, fangede jeg lige alle tøserne og gad dem et lille kort med en personlig hilsen og en buket. Det virkede som at de alle blev glade, og Bettina fik sørme vand i øjnene. jeg tror at jeg må stoppe med at skrive kort til hende, for vi kan jo ikke have at hun går rundt og tuder pga. af mig.



Hvad skete der ellers denne fantastiske lørdag hmm, jo da vi fandt en navn til vores onsdagsklub (dem der mødes om tirsdagen)
navnet blev: kreative ællinger
(http://www.kreative-aellinger.blogspot.com/)
det kom sig egentlig af at vi længe har manglet et ordenligt navn, og så fik nogle af os denne bade and i gave fra Winni'verden

Også blev der et ord spil mellem tøserne. og Kreative {k}ællinger kom op og det blev hurtigt godtaget at Bettina, Mie, Marianne og mig selv. Så da jeg havde fået øje søndag oprettede jeg en gruppe på facebook og en blog i det meget klingende navn kreative ællinger.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hold da op hvor har du lavet meget i weekenden.
God ide med dine forårs ris. det må jeg prøve.
hilsen sara