søndag den 1. februar 2009

status projekt scrapværelse Lørdag

Så blev det lørdag og Bettina (verdens mest fantastiske venninde) kom og hjalp mig med at indkøbe opbevaring til mit scrapværelse og indrette det.
Vi startede med med at køre i Ikea og fandt en masse lækre ting. Derefter kørte vi i Harald Nyborg hvor vi købte en ny fryser og elkontakter.
Så var vi klar til at arbejde. Dog efter at vi var forbi de gyldne måger for at hente noget mad først.

Her er Bettina i gang med at samle min nye kommode. Altid rart at se andre arbejde lige så energisk som en selv.

Her prøver jeg er skifte kontakterne, men det viste sig at de afdækplader jeg havde købt ikke var store nok, så det må vente til jeg har fået købt nogle der passer.

Her er de store ting som fryser, kommoder, og reol stillet op og så er det tid til at fylde i skufferne.

Og så gik vi ellers i gang med at åbne kasser med mine scrap-ting og hold fest hvor var der mange ting lige pludselig.

Og sådan så mit værelse mer eller mindre ud da jeg gik i seng lørdag aften, og hold ferie hvor var jeg træt i min krop, først en uge med nedrivning at tapet, så spartling af vægge, så maling og så lige et mindre flyttelæs med fryser og nye møbler. puha det var godt at ligge i min seng i går aftes.

2 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Sikken en dejlig veninde at have !
Lyder som om i har hygget jer !.

Marianne1972 sagde ...

Sikke et projekt I var igang med. Det var i hvert fald hyggeligt at kigge med på... jeg kan jo lide at se på at andre arbejder i timevis ;o) Bliver bare lidt misundelig på al den god opbevaringsplads du får... jeg må vist igang med at rokere rundt derhjemme.