torsdag den 21. februar 2008

billeder fra festen

Billeder fra min lille fest som jeg holdte for familie og venner i anledning af at jeg var blevet færdig med at læse til produktionsteknolog. Billederne viser alt det pynt jeg har lavet for at skabe rammerne omkring festen. Jeg har lavet det hele selv og som i nok kan se er temaet frost, januar' månedspakke fra scrapshop var bare super til dette formål, der ud over har jeg brugt flere aftner på at punche iskrystaler (av min arm)

her ses det lidt tættere på. Jeg har selv lavet blomsterdekorationerne. Og jeg skal huske at sige tak til leif (en kollega til min mor) han har nemlig hentet blomsterne på grøntovet for mig. Pynt til flaskerne Glasene til velkomstdrinken var selvfølgelig også i temaet. Jeg synes at de blev rigtig fint. gæsterne havde dog nogle kommentarer til det. gg. det var vist ikke så nemt at drikke af men det var flot.

Gæstebogen. Jeg synes at det er super rart at mine gærster skrive i min gæstebog. Tror faktisk at alle skrev i dag, og det var dejligt at sidde et par dage efter og læse hvad de enkelte har skrevet.
Alt i alt var det en dejlig fest med masser af dejlige gaver, god mad og fantastiske gæster. Så en stor tak til alle der var med.

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Sikken FLOT du havde lavet det hele til festen, det kan godt være det var svært at drikke af , men kanon flot er det at glassene passer til temaet.

Anonym sagde ...

I want not agree on it. I regard as polite post. Specially the title-deed attracted me to review the unscathed story.

Anonym sagde ...

Amiable brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.