lørdag den 2. februar 2008

Lørdag den 2 feb.

I dag er den dejlig dag, min lille hund har fødselsdag og bliver 8 år. nu er hun ved at være en gammel hund :o)
I går var jeg for sidste gang inden på min skole (københavns erhvervsakademi). Vi (afgangsklassen) skulle holde åbenthus for firma kontakter, familie og venner, det var en hyggelig dag men fremmødet var ikke noget ar prale af.
Så i dag er den første dag hvor jeg ikke behøver at tænke mere på den skole. jubii. Men jeg skænker dog lige min vejleder inde på skolen en tanke, det var nogle meget fine ord der blev sagt om mig i går, og bedst af alt er at min mor også hørte det, så det ikke bare var noget jeg havde drømt. Så i dag skal der slappes af og holde fødselsdag for Tilde (min hund). Jeg har lavet fastelavnsboller og varm kakao til familien i anledning af hundenes fødselsdag.og så skal der måske Scrappes lidt i aften. jeg mangler nemlig at lave lidt pynt til på lørdag (skal nok ligge nogle billeder ind ;o), hvor jeg holder en lille fest i anledning af at jeg nu er færdig uddannet produktionsteknolog. Jeg glæder mig og håber at jeg husker at nyde dagen uden at stresse over at alt skal være perfekt.

Ingen kommentarer: