tirsdag den 12. februar 2008

farvel til det gamle og goddag til det nye

Så er festen vel overstået. jeg har fået en masse fine gave, som jeg er meget glad for.

Det var en dejlig dag med en masse god mad. havde dog håbet at "de unge" ville ha festen med mig hele natten men det blev det ikke lige til så ved 1 tiden pakkede vi sammen. Det skal dog lige siges at Maiken, Dennis og Jeg tog i byen bagefter, men jeg havde får ondt i mine fødder til at jeg kunne danse ret meget desværre.

søndag var min mor og jeg oppe og ryde det sidste i lokalet, det tog kun 1 time så det var hurtigt klaret, heldigvis. og så slappede jeg af resten af dagen og mandag med.

Men nu er det tirsdag og jeg starter på et nyt kapitel i mit liv. gg jeg skal i gang med at læse igen. kan næsten ikke få nok.
Jeg skal læse teknonom fra i dag af, men det burde være til at klare, det er jo kun et fag og en gang om ugen i 3 timer. så det skal nok gå.

Kan jo lige skrive i morgen hvordan det var at starte i skole igen.

Ingen kommentarer: