torsdag den 15. maj 2008

Dejlig uge

Solen varmer, og man skulle næsten tro at det allerede var blevet sommer, det er dejligt. Jeg burde få skrevet min eksamensopgave, men det gode vejr gør bare at jeg ikke er så god til at sætte mig foran computeren. Men jeg SKAL skrive hele weekenden, første aflevering er nemlig på mandag.

Det er også en dejlig uge, denne uge, jeg har jo lige rundet vægten for at se om jeg stadig taber mig og ja det gør jeg. Har i alt smidt 8,3 kg siden den 7 april. (ca 5 ½ uge) det synes jeg, da er meget godt gået. Men de næste kilo hopper nok ikke lige så nemt af.

Jeg kan også mærke at jeg er ved at være træt af grøn salat. Jeg er ikke god til at variere mine måltider. Jeg tror at jeg lige skal forbi nettet og se om jeg kan finde lidt ny inspiration til i aften.

Ingen kommentarer: