søndag den 11. maj 2008

Mors dag

Hvis nogen skulle have glemt det, er det Mors Dag i dag. Jeg ved godt, at mange er inderligt imod den slags kapitalistiske konstruktioner, udtænkt af kreative blomsterhandlere, men jeg kan faktisk godt lide konceptet. I den bedste af alle verdener husker man at fortælle alle, man holder af - og ikke kun sit mødrene ophav - at de er de vigtigste mennesker i ens liv, at man ikke vil undvære dem for noget, og at man tænker på dem hver eneste dag, selvom man glemmer at sige det. Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg får det gjort alt, alt for sjældent, så for mig er Mors Dag en kærkommen lejlighed til at indhente bare lidt af det forsømte.

Og jeg bruger også denne lejlighed til at fortælle det til min andre "mødre" (tante Karin, og min bonus Bedste) at jeg holder rigtig meget af dem.

Ingen kommentarer: