tirsdag den 6. maj 2008

lidt mindre

Så startede der en ny uge i går og jeg var lige forbi vægten, for at se om der var resultat af min livsomlægning... og ja det var der. jeg har smidt 1,2 kg på en uge. Så nu er jeg oppe på 7 kg i alt på 4 uger, og i morgen er det 1 måned siden jeg startede og derfor har jeg målt mig. og der var der også resultat 39 cm i alt. hold da fest hvor det kører nu.
Jeg glæder mig til at får smidt lidt mere og skal ud og have nyt tøj. jubii

Jeg kan kun sige en ting. DET VIRKER


Til Info
Jeg spiser 1200 Kcal om dagen. fordelt på minimum 6 måltider.

Jeg spiser ikke ris, pasta, kartoffel og jeg spiser næsten ikke brød. ang brød spiser jeg max 1 skive knækbrød pr. dag. (jeg synes at brød er det der er sværest at undvære)

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Wauw.... you go girl.... hvor er det bare flot....
Hold da op, jeg er da vist nødt til at have lidt interne tips, så der kan komme gang i taberiet igen... det er så flot, så flot...

Hygge fra Betina