søndag den 25. januar 2009

Ja så skete det igen

Jeg har flyttet alle mine ting ud af min forstue her i løbet at weekenden. så jeg kunne få plads til min nye reol til mine scrapting, MEEEEEN så skete det, jeg kom lige til at se hvor løst tapeten sad og selvom at klokken var 18.00 søndag aften gik jeg i gang med at rive tapet af væggene, hmm det bliver vist lidt omfattende det her, men det er typisk mig, og det føles faktisk rart og godt efter at jeg har været nede i et sort hul den seneste tid. Nu føles som om jeg er på vej op igen, i mit sind er foråret på vej...

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Ja det er OGSÅ mental oprydning at få gjort den slags ting !.
Knuz Stine

Marianne1972 sagde ...

Hold da helt op hvor har du været aktiv... det er jo slet ikke til at kende igen. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. *S*

Unknown sagde ...

Jeg synes det ser rigtigt spændende ud - gad vide om der skal scrappes på væggen - måske gemmer der sig en smart tapet rest et sted klar til brug ;) - Ja, vi kan jo bare vente i spænding, dejligt at fornemme de positive vibes! Knus Lis