søndag den 25. januar 2009

Kort til særlige specielle personer

Jeg har lavet 2 kort i denne weekend. Begge kort er givet til personer der betyder meget for mig.

Dette har jeg lavet til Bettina og Henrik, i anledning af deres kobberbryllup i tirsdag, Jeg var forbi med gaven i går lørdag, og jeg må sige at reaktionen på mit besøg, gaven og kortet var fantastisk, og Bettina fik vist lidt våde øje af teksten i kortet.

Her er der et billeder af den gave som vi i "onsdags klubben" gav dem i kobberbryllupsgave. De blev rigtig glad og det var dejligt.





Et kort mere der også blev givet lørdag.


Jeg var til housewarming hos Grit, Dennis og Simon. Det er en fantastisk lejlighed de har fået på nørrebro, gid det var mig ss. Jeg håber at den lille familie nu kan få lidt ro og glæde i tilværelsen, de har være igennem en masse den senest tid, så det er dem vel ondt at de nu har fået en fin base.

3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Du er DÆLENME også en RAR VEN, og vi andre kan sagtens når du klarer det hele og vi "bare" skal lægge penge.... TAK SØDE !!!

Marianne1972 sagde ...

Flotte kort og kort gave. Jeg vil tilslutte mig Stine og sige... hvad skal vi dog gøre uden dig ;) Du er bare go' til det med gaver. Og pengene... dem kan vi lige klare at give dig.

Karina Beck sagde ...

Søde kort.