onsdag den 21. januar 2009

Tillykke Bettina & Henrik

I går havde Bettina og Henrik Kobberbryllup, men de stak af allerede i mandags, for at undgå at skulle fejre det, da de meget snart skal holde stor fødselsdag for en af drengene.

Men de skal da lige have en lille hilsen på min Blog, tillykke med dagen i går i 2 dejlige mennesker.

Knus




____________________________________

Fødselsdag
Idag har min Blog fødselsdag, et år er gået og jeg vil gerne sige tak til alle der følger med i mine scrap ting og mit liv. I har været en fantastisk støtte. Tusinde tak

3 kommentarer:

Marianne1972 sagde ...

Jeg vil tilslutte mig koret. Hjertelig tillykke Bettina og Henrik.

Knuz Marianne

Anonym sagde ...

Hej søde. Tusind tak for hilsnen:o) Ja vi nyder det og får slappet af(jeg får da scrappet lidt).Vi er ved at vende næsen hjemad igen. Knuz Bettina

Charlie sagde ...

ØV så gik jeg liiige glip af en fest med PETER PLYS, som jeg jo ellers rigtig godt kan lide. TIL LYKKE med din blog's første fødselsdag. I maj fylder min 2 - hvad gjorde vi dog før vi havde dette dejlige medie til at holde kontakt med folk på.