onsdag den 8. april 2009

1 års status

Nu er der gået et helt år siden jeg startede med at lægge mit liv om. Jeg må sige, at det ikke altid har været nemt, men jeg synes at det er gået godt og det er nogle fantastiske resultater jeg har opnået.

50,2 kg har jeg tabt.
det er ca. 0,96 kg pr. uge

total smidt 215 cm
det er gennemsnit 17 cm pr. mdr.

jeg har tabt 39 cm omkring maven

Så selvfølgelige at hele mit klædeskabs indhold blevet skiftet ud et par gange på det år, der er gået. Jeg har stadig et par trøjer i brug fra da jeg var størst, men når jeg har dem på, er det lidt Hip Hop stilen jeg fører.

men jeg har nået mit mål for det første år på de 50 kg, så jeg er glad


26 maj 2008 4 marts 2009
Så kom der et par billeder på. Det til venstre er 1,5 mdr efter start og jeg havde allerede der tabt 8 kg og det til højre er fra marts og jeg har tabt 3,4 kg siden.

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Hold k... hvor er det bare sejt gået... det er bare så flot...

Rigtig hjertelig tilykke med det, det må som at få foræret et nyt liv.

Vi må have et før og efter billede...

Hvordan går det med hovedepinene, har de fundet ud af noget?

Hygge fra Betina