torsdag den 9. april 2009

Ællingere på tur til Fyn

Ællinger på tur d 28 marts 2009.
Her er vi på vej til conventionen i middelfart og har lige hentet Christina. Stemningn var høj, og vi glædede os helt vildt.

Bettina var vores chaufør, og Christina var co driver.
her sidder Lene godt pakket op med revolution på skådet og så et billede af mig, med et lille smil, havde den vildeste migræne denne dag og burde være blevet hjemme, men ville ikke misse denne oplevelse.
her ses Ane og Bettina. Vi mødtes nemlig med Ane og Marianne derover.
her billeder af det hele jeg gik ikke så meget rundt, fordi jeg havde det så skidt, men det var en hyggelig dag.
En kæmpe tak til Bettina, der hentede mig om morgen og sørgede for at jeg kom helt hjem igen.

1 kommentar:

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj... var du i middelfart.... så ville jeg da gerne have hilst på...øv øv øv...

men der var så mange mennesker der, at jeg synes faktisk slet ikke at jeg så nogen ;-)


hygge fra Betina