tirsdag den 21. april 2009

Fantastisk tur til Oslo

Her er vi så på vej
Udsejling fra København den 17 april 2009 kl 17.00, fantastisk vejr.


Her er vi ankommet til kahytten og jeg er ved at pakke alle mine fine gaver op. Der var en masse små historier tilknyttet gaverne.
Her står vi og se udsejlingen og udsigten.
Her nyder vi maden

En fantastisk solnedgang på min fødselsdag.
Vores super shopping tur i Oslo og Stømmen
jeg fik brugt rigtig dejligt mange penge på scrapting thi hi det er skønt.

udsigten over Norge
Aftensmads tid lørdag, vi var alle lidt brugt, efter vores shoppingtur også selvom, at jeg fik en lille lur i biograften til madagascar 2, var jeg ikke meget værd den aften.
Her slapper vi helt af og begynder at overveje at få pakket vores ting lidt samme.
Morgenmad med en super udsigt til Kronborg og hele indsejlingen, vi sad længe og nød udsigten.
Her sidder vi så nede i kahytten for at vente på at vi er i havn og kan gå i land og nej jeg er ikke ved at gi' Bettina bank, hun for bare et venligt kram....
Tak tøser for en fed tur.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tusind tak for en kanon fed tur:o). Nu må du se at blive rask så vi kan komme af sted igen til efteråret, så skal jeg nok give morgenmad;o). Kæmpe knus Bettina